Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο πάνω απ' όλα να μην αποδεχτείτε το πακέτο από τον courier. Αν η αποστολή εγείρει αμφιβολίες και η συσκευασία είναι π.χ. κατεστραμμένη, αρνηθείτε να τη δεχτείτε και ενημερώστε μας για την κατάσταση. Θα προσπαθήσουμε να σας στείλουμε νέα προϊόντα το συντομότερο δυνατό ή να σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε. Ένας πιο ενδελεχής έλεγχος της συσκευασίας είναι δυνατός μόνο αφού γίνει η πληρωμή και υπογραφεί το έγγραφο αποστολής. Στην πραγματικότητα, ο courier δεν είναι υποχρεωμένος να συμμετέχει σε αυτή τη διαδικασία, αλλά μπορείτε να του ζητήσετε να περιμένει μέχρι να ελέγξετε το πακέτο. Εάν ο courier δεν συμφωνεί με αυτό, θυμηθείτε (ή υπενθυμίστε του) ότι σε περίπτωση ζημιάς, θα πρέπει να έρθει ξανά για να συντάξει μια αναφορά ζημιάς. Όταν εντοπιστεί η ζημιά και συνταχθεί η αναφορά, το πακέτο παραμένει στον παραλήπτη. Εγγυόμαστε ότι θα σας βοηθήσουμε με τη διαδικασία επιστροφής των προϊόντων στο κατάστημά μας και με τον περαιτέρω ολοκλήρωση του όλου θέματος.
Δεν σας βοήθησαν οι απαντήσεις μας;
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
841 05 Μπρατισλάβα
Σλοβακία
Αριθμός μητρώου εταιρείας: 46701494
ΑΦΜ/ΦΠΑ: SK2023549671
Αποστέλλουμε απευθείας από την καρδιά της Ευρώπης – γρήγορη παράδοση σε όλες τις χώρες της ΕΕ.