Σε περίπτωση βλάβης ενός προϊόντος που αγοράσατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το τμήμα παραπόνων μας είναι εδώ για εσάς.
Η περίοδος εγγύησης είναι 24 μήνες από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων από τον καταναλωτή. Στην περίπτωση μεταχειρισμένων τηλεφώνων ή tablet, η εγγύηση διαρκεί 12 μήνες από το νόμο ή διαφορετικά - εάν μέρος του πακέτου του τηλεφώνου είναι ένα πιστοποιητικό εγγύησης διαφορετικό από το δικό μας, αλλά σε καμία περίπτωση μικρότερη από τη νόμιμη εγγύηση για μεταχειρισμένα τηλέφωνα.
Κατά την εφαρμογή της εγγύησης, ο αγοραστής πρέπει να προσκομίσει έγκυρο πιστοποιητικό εγγύησης ή απόδειξη αγοράς. Ο αγοραστής διεκδικεί την εγγύηση στο κέντρο εξυπηρέτησης ή στον πωλητή. Σε περίπτωση ελαττώματος που γίνει εμφανές πριν από την πώληση (κατά την επίδειξη, δοκιμή) ή σε περίπτωση 3 πανομοιότυπων επαναλαμβανόμενων ελαττωμάτων ή 4 διαφορετικών ελαττωμάτων που αναγνωρίζονται από το σέρβις, ο πελάτης έχει δικαίωμα αντικατάστασης, εφόσον οι παραπάνω όροι εγγύησης έχουν τηρηθεί.
ισχύει σύμφωνα με τον Εμπορικό Κώδικα, 12 μήνες.
Εάν τα ρποϊόντα σας παρουσιάζουν σημάδια δυσλειτουργίας που συνέβη χωρίς υπαιτιότητά σας ή οποιουσδήποτε από τους προαναφερόμενους λόγους, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επιστροφής, ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 0948 492 549 ή στη διεύθυνση e-mail info@shield.sk.
Σύμφωνα με το νόμο, η επιστροφή πρέπει να εξεταστεί εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την εφαρμογή της. Σε περίπτωση που το ελάττωμα δεν καλύπτεται από την εγγύηση, θα σας ενημερώσουμε για τη δυνατότητα επισκευής επί πληρωμή. Εάν γνωρίζετε ότι η εγγύηση δεν καλύπτει τη δυσλειτουργία του τηλεφώνου σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και σε αυτήν την περίπτωση να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επισκευής σε ασυναγώνιστες τιμές.
Ο πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος και εκδίδει στον αγοραστή επιβεβαίωση της επιστροφής του προϊόντος στην κατάλληλη μορφή. Μέρα εφαρμογής της επιστροφής θεωρείται η ημέρα της παράδοσής του επιστρεφόμενου προϊόντος στον πωλητή. Εάν δεν είναι δυνατή η άμεση παράδοση της επιβεβαίωσης, πρέπει να παραδοθεί χωρίς περιττή καθυστέρηση, αλλά το αργότερο μαζί με το έγγραφο για τη διεκπεραίωση της αξίωσης. Επιβεβαίωση για την επεξεργασία της αξίωσης θα σταλεί εγγράφως. Ο πωλητής υποχρεούται να καθορίσει τον τρόπο χειρισμού της απαίτησης άμεσα, σε περίπλοκες περιπτώσεις εντός 3 ημερών από την ημερομηνία εφαρμογής της απαίτησης. Σε δικαιολογημένες περιπτώσεις, ιδίως εάν απαιτείται σύνθετη τεχνική αξιολόγηση των εμπορευμάτων, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία εφαρμογής της αξίωσης. Αφού καθορίσει τη μέθοδο χειρισμού της επιστροφής, ο πωλητής θα αντιμετωπίσει άμεσα την επιστροφή, ενώ σε αιτιολογημένες περιπτώσεις μπορεί να την διεκπεραιωθεί αργότερα. Ωστόσο, η επεξεργασία της αξίωσης δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από 30 ημέρες από την ημερομηνία εφαρμογής της αξίωσης. Μετά τη λήξη της περιόδου των 30 ημερών για την επεξεργασία της αξίωσης, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς και να του επιστραφεί το πλήρες ποσό για τα προϊόντα ή έχει το δικαίωμα να ανταλλάξει το προϊόν με ένα νέο.
α. σε περίπτωση ελαττώματος που μπορεί να διορθωθεί, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να γίνει η διόρθωση δωρεάν, σωστά και έγκαιρα. Ο πωλητής αποφασίζει για τη μέθοδο της επισκευής. Ο αγοραστής μπορεί να απαιτήσει αντί να επισκευαστεί το ελάττωμα (επισκευή) την ανταλλαγή του ελαττωματικού αντικειμένου με ένα καινούριο, εάν αυτό δεν έχει ως αποτέλεσμα παράλογο κόστος για τον πωλητή, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή των προϊόντων ή τη σοβαρότητα του ελαττώματος,
β. σε περίπτωση ανεπανόρθωτου ελαττώματος που εμποδίζει τη σωστή χρήση του αντικειμένου για τον συγκεκριμένο σκοπό, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα είτε να ανταλλάξει το αντικείμενο είτε να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς (επιστροφή χρημάτων).
γ. η επιστροφή θεωρείται διευθετημένη εάν η διαδικασία της επιστροφής λήξει με την παράδοση των διεκδικούμενων προϊόντων, την ανταλλαγή ή την επιστροφή της τιμής αγοράς των προϊόντων, μια γραπτή πρόσκληση για παραλαβή της αντικατάστασης ή την αιτιολογημένη απόρριψή της.
Σε περίπτωση που ο Αγοραστής - καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος με την επεξεργασία της επιστροφής του από τον Πωλητή ή όταν ο Αγοραστής - καταναλωτής απευθύνθηκε στον Πωλητή με αίτημα διόρθωσης και δεν έμεινε ικανοποιημένος με τον τρόπο με τον οποίο ο Πωλητής διεκπεραίωσε την απαίτησή του ή εάν πιστεύει ότι ο Πωλητής παραβίασε τα δικαιώματά του, ο Αγοραστής - καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον Πωλητή με αίτημα διόρθωσης. Εάν ο Πωλητής απαντήσει αρνητικά σε ένα τέτοιο αίτημα ή δεν απαντήσει σε αυτό εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του, ο Αγοραστής - καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει πρόταση για την έναρξη εναλλακτικής επίλυσης διαφορών με τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών. Αντικείμενο εναλλακτικής επίλυσης διαφορών είναι η Σλοβακική Εμπορική Επιθεώρηση, Πριεβοζσκά 32, PO Box 5, 820 07 Μπαρατισλάβα 27, ή άλλο σχετικό εξουσιοδοτημένο νομικό πρόσωπο που είναι εγγεγραμμένο στον κατάλογο των φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που διατηρεί το Υπουργείο Οικονομίας της Σλοβακικής Δημοκρατίας (ο κατάλογος είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση www.mhsr.sk). Ο αγοραστής – καταναλωτής δικαιούται να επιλέξει τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών στο οποίο θα απευθυνθεί. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών, η οποία είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο http://ec.europa.eu/consumers/odr/, για να υποβάλει πρόταση για εναλλακτική επίλυση της διαφοράς του.
Η εναλλακτική επίλυση διαφορών δεν ισχύει για διαφορές όπου η αξία της διαφοράς δεν υπερβαίνει τα 20 ευρώ. Ο φορέας ARS μπορεί να απαιτήσει την καταβολή τέλους για την έναρξη εναλλακτικής επίλυσης διαφορών από τον καταναλωτή, έως και 5 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.